Pluggisar

Äntligen fredag! Veckan har varit intensiv men rolig- studentlivet är bitterljuvt. Vissa stunder vill man bara gråta av frustration, andra hoppa av lycka, lyckan att faktiskt få lära och ta in ny kunskap! Kunskap som man dessutom kommer att få använding för i framtiden. Det är annat det än gymnasielektionera om kemiblandingar och ett ekosystems uppbyggnad... 
Kvällen har spenderats på gymmet med Camilla och avslutades med mysplugg med syster. Mysplugg inkluderar absolut något gott eller lite extra festligt, idag massa godis, frukt, ost och kex.
 
Godnatt säger jag och mina nya brillor- jag är numera glasögonorm tack vare optikerns ord "för bra syn"! 
Prickarna är inte skiten ifrån er dataskärm, utan ifrån min otroligt dåliga iphone..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback