En liten hälsning ifrån San Francisco

Hej min fina!
Ville bara titta in och säga hej ifrån San Francisco.
Vi lever, ja vi har det faktiskt oförsämt bra. Allting är bara helt helt fantastisk och det är svårt att beskriva känslan av att vara tillbaka. Allt är precis sig likt, förutom barnens längd som har ändrats en liten gnutta.
Sedan vi kom hit har vi hunnit med så otroligt mycket! Vi har bland annat haft turen att matcha in årets upplaga av Bay to Breakers, ett lopp inne i SF där man klär ut sig och helt enkelt har världens bästa dag.

I helgen roadtrippade vi till Yosemite National Parks och besteg Half Dome i snöstorm. Vi har även hunnit med turistande i San Francisco och massa mysiga stunder med familjen. En dunder uppdatering om allt vi har varit med om väntar när jag har landat på svensk mark igen.

Nu väntar sängen på mig (Kates gosedjursfyllda säng som jag har fått låna de senaste dagarna) och imorgon vaknar jag upp till min födelsedag!!! ( som förövrigt redan har börjat i Sverige). Har jag sagt hur mycket jag älskar födelsedagr?? Jag kommer att fira den med en roadtrip ner  till vackra Carmel, middag med familjen för att sedan gå ut med vännerna i Palo Alto.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback