Weekend

Har haft en toppenhelg med start i Vetlanda och kusin Antons student-vilken lycka och vilken nostalgi ifrån hans tre år äldre kusin som inte kunde annat än tänka tillbaka på världens bästa 12 juni 2009! Vi sov över hela bunten hos mormor&morfar och inte fasen gick man och tack vare ett latmask-Sverige gick man inte och la sig med ett leende på läpparna inte.
På lördagen styrde jag och farsan bilen mot Jönköping igen dit min fina Eskilstuna-bo hade tagit sig. Det var såååå kul att ses igen efter två månader sedan vårt avsked ifrån varandra och Bad Gastein. Elenor, Nathalie och jag spenderade dagen på stan, lite vin hemma hos mig. vidare för Tapas-kväll på Anna-Gretas för att sedan avsluta kvällen med några minuters bubbelbadande hemma hos Nathalie innan åskan stoppade oss.

Dagen idag har spenderats med Elenor och Nathalie på A6, en fika på Espresso House, gym, kvällsmat hemma hos Elsa och söndagsmys med min prins.
Nu taggar jag för en ny vecka men framförallt en grym midsommarhelg!

Bilderna tagna ifrån en instagramande Elenor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback