Home sweet home

Hej mina trogna!
Ni läsare är tamejfasen lika trogna som en hund, sviker aldrig oavsett hur dåligt man rastar den ;)
Nu har jag varit hemma lite mer än 2 veckor och det känns helt fantastisk att få vara på hemmaplan igen. Speciellt att varje morgon få vakna upp med den finaste killen jag vet! Tiden i Alperna är ett minne för livet och jag ångrar inte en sekund att jag åkte. Att få åka skidor så mycket man vill, jobba på roliga ställen och njuta av livet tillsammans med bästis har varit helt fantastiskt!

Nu är det nya tag här hemma med rutiner,träning och förhoppningsvis en massa jobbtimmar innan nästa äventyr väntar redan i maj. Den 16 maj lyfter planet som ska ta mig till San Francisco och mina små gullungar Kate&Margaret. En 19 timmar lång flygresa själv kommer att bli en utmaning för mina rastlösa ben och tjatande mun...

Men det bästa av allt är att världens finaste Amy Disley kommer att landa på SFO samma dag,samma tid. Och vi kommer tillsammans få spendera 2 oförglömliga veckor i vårt fina Menlo Park och San Francisco!




Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja nog är vi trogna alltid! KRAM <3

2012-04-25 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback