Glad tisdag!

Idag är jag superdupermega glad för att:
Nr 1: Jag har varit på en skööön lunchmassage som tog bort min jobbiga knota i nacken som har plågat mig i många dagar. Kontorsarbete kan vara rena rama döden för rygg och nacke..
Nr 2: Det är bara en vecka och några dagar kvar tills jag,lillasyster, Malin&Ida entrar London.
Nr 3: Jag ska på en förhoppningsvis givande och kul konferens i Stockholm torsdag-fredag men avslutande middag på Wallmans salonger!
Nr 4: Jag har idag väldigt oväntat fått en ny tjänst på Husqvarna AB som jag tillträder på måndag- här är det då snabba puckar. Igår frågade chefen vad jag hade för planer för eftermiddagen... Tja tänkte jag, jag jobbar ju så jag finns ju på kontoret svarade jag. Fint säger chefen och säger att jag inte alls ska jobba utan ska på intervju. Jag gick till intervjun utan att ha någon som helst koll på vad för intervju jag gick på och idag fick jag beskedet att jag redan nästa vecka byter avdelning till Marknadsföring, helkul! Marknadsassistent är då ingenting som jag har någon som helst utbildning för så håll era tummar för mig på måndag!


Kvällen har spenderats med min bästa Nathalie tillsammans med en hel bunke B&J och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback