24 timmar Stockholm, några timmar Uppsala

Sitter på ytterligare ett tåg efter att ha tagit en spontantrip till Uppsala och min fina vän Mickaela! Vi vardagslyxade med att äta på ett mysigt creperi och strosade runt. Damen har dessutom en helt fantastisk lägenhet! Tack för några toppentimmar vännen!

Konferensen med jobbet slutade runt lunchtid och den har verkligen varit givande. Det enda konceptet jag inte klarar av riktigt är att det ska ätas konstant, före föreläsningar, efter och även under. Och så lite frukostbuffe, 11-kaffe, lunchbuffe, eftermiddagskaffe och middag på det.

Nu är jag snart tillbaka till Stockholm igen där jag ska möta upp min prins som förhoppningsvis har anlänt med sin Jönköpingsbuss! Trevlig helg mina ekorrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback