Hjälp mig vinna ett redan vunnet fynd!

Tävling, bababababbaaaa!
Tävling, bababababbaaaa!
Nyss hemkomna ifrån en snabb second hand runda (känner mig själv lite second hand med både feber och äckelhals) och denna vackra skapelse var bara tvungen att få följa med hem. Dessvärre är vi inte helt eniga i frågan, någon tycker tydligen att den här kistan är gräslig och ganska överflödig när vi redan har en....Helt fel eftersom den är sjukt snygg, praktiskt och lyxig. Så därför låter vi beslutet falla på er.
Tävlingsreglerna följer:
Om Stefan får bara 25% av rösterna så ryker kistan och någon lycklig vinnare på Tradera blir ägare av den.
Jag måste alltså kamma ihop hela 75% av era röster för att få behålla den.
Vi vill ha en massa röster, men snälla, rösta rätt!!
Tävlingen pågår fram till 00.00 imorgon kväll!
Tack och adjö!
Vi är nyss hemkomna ifrån en snabb second hand runda (känner mig själv lite second hand med både feber och äckelhals) och denna vackra skapelse var bara tvungen att få följa med hem. Dessvärre är vi inte helt eniga i frågan, någon tycker tydligen att den här kistan är gräslig och ganska överflödig när vi redan har en....Helt fel eftersom den är sjukt snygg, praktiskt och lyxig. Så därför låter vi beslutet falla på er.

Tävlingsreglerna följer:
Om Stefan får bara 25% av rösterna så ryker kistan och någon lycklig vinnare på Tradera blir ägare av den.
Jag måste alltså kamma ihop hela 75% av era röster för att få behålla den.
Vi vill ha en massa röster, men snälla, rösta rätt!!
Röstningen sker på min facebooksida
Tävlingen pågår fram till 00.00 imorgon kväll!
Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback