Monday

Tjeeeenare!

Ny vecka, ny måndag och framförallt ny ålder. Kan väll säga som så här att idag hade jag böhövt mina koffeinvitaminer som jag införskaffat ifrån Apoteket i helgen, herre jisses, inte blir man utvilad av helger inte.
Dagen har bestått av jobb, lunchning med Jossan på Stadshotellet, mera jobb, gym med Elli&Mandi och sedan fick jag äntligen träffa mina fru Pilly igen! Hon har äntligen kommit hem ifrån sitt paradis i LA och nu kedjar jag fast henne här hemma tills vi båda är redo för nya äventyr igen! Så otorligt kul att vi kan umgås hur mycket vi vill nu när inte avståndet är lika stort som San Francisco-Los Angeles.

  



Nu myser jag i mina nya pyjamisar ifrån Forever 21 innan sängen får sällskap. Idag kom hela kartongen ifrån Forever21 proppad med en hel del godsaker till mig och Nathalie!

Imorgon slänger jag upp alla bilderna ifrån min underbara födelsedag! Att fylla 21 år är inte så dumt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback