Många bollar i luften

Heeeeeeeeeeej bloggen och hej vänner!
Jag har så mycket jag vill berätta om och så mycket som jag vill skriva om som har hänt sen sist vi sågs men tiden räcker inte till för allt man vill här i världen. Och syster ska vi dona klart med designen snart så man kan få lite uppfräschning på den här sidan? De senaste veckorna har ägnats åt massa jobb och en hel del överjobbstid, underbara helger med vänner och familj. Mamma 50 år, Kyrkekvarn med hela 15 fina flickor, en trip till Lund för att hälsa på gamla klasskompisar m.m.
På fredag åker jag och Camilla till Göteborg för att kolla på Veronica Maggio med massa andra jönköpingsvänner som har åkt ner. På lördag smäller det då vi springer halvmarahon runt i Göteborg. Göteborgsvarvet 2011 är här!!
Håll tummarna för oss i helgen som vi springer fort som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback