Elmia Woods och dubbelbad är en härlig kombination

Gårdagen var verkligen hur bra som helst. Vid halv 8 snåret plockade mina kollegor upp mig för att åka ut i skogen, ut i skogen som till Nordens största skogsmässa. Här skulle jag och flera bekanta ansikten ifrån Husqvarna AB stå i vår montor och informera, mitt ute i skogen, bland 400 andra skogstokiga utställare och 30 000 besökare. Det var traktorer, trimmerbilar och massa annat blaha som jag inte förstår mig ett skit på haha. I alla fall så var det en jättekul dag men många nya ansikten och kontakter!
Kvällen spenderades nere på den årliga Jönköpings marknad nere i stan med min underbara Nathalie! Jag köpte mig ett par såå fina gummistövlar, halsband, kofta och armband! Inte ofta man hittar så mycket fint i sin egna stad! Sen for vi vidare till Twin för middag och vin och avslutade med bubbel hemma hos Nathalie!
Vilka kvalitetsbilder va?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Myspys! du är välkommen igen :D

2011-05-29 @ 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback