Min nya garderobskärlek

Det känns inte helt okej att gå och kära ner sig i ett höstplagg när vi bara är i mitten av juli än så länge. När jag såg denna skapelse i huvudstaden skrek jag halvt till Sara att hon skulle stanna upp och se sig om i butiken ifall hon såg vad jag hade blixtförälskat mig i. Hon förstod direkt Att tillägga kollade hon på en hel vägg med fina höstnyheter men gissade rätt på första. Skulle aldrig ha provat den men den satt som en smäck hur som haver. 1399:- för en kappa kan man ha roligare för och det blev ett jobbigt adjö. Tills tre dagar senare då jag av en slump surfar in på Top Shop England och ser att dom säljer den till nästan halva priset. Ett klick, hur enkelt som helst, nästan lite för enkelt. Ingen rea eller annat blaffs, bara helt enkelt nästan halva priset jämtfört med butiker i Sverige på Top Shops hela sortiment om du köper ifrån England och webshopen.
Damdada! Stunden då jag inte trodde jag skulle få ha på mig den igen men så fel man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback