Yosemite nästa!

Hujedamej att det redan är fredag imon! Idag bestämde vi lite spontant att vi åker till Yosemite i helgen, en nationalpark som ligger ca 4 timmar härifrån. Ska bli hur kul som helst! Igår efter jobbet tog jag min älsklingsbil och åkte in till San Francisco för att möte upp Andrea. Vi åt middag på ett jättemysigt ställe och bara umgicks. Kärt återseende då vi inte har träffats på alldeles för länge! Denna kväll har spenderats med lite familjeparty för min värdpappa och sedan mötte jag upp flickorna för att gå på utomhusbio på ett torg. Hajen var på duken.
I väntan på att jag ska få bilderna ifrån gängets besök här i San Francisco för snart 2 veckor sedan uppdaterar jag med lite highlights ifrån ett annat kärt besök. Nämligen när min bästa besökte mig här i Menlo Park för några veckor sedan.
Vi campade med småkrypen i trädgården. Grillade smorés över en lägereld och lekte indianer.
Umgicks med mina vänner
Var inne i San Francisco en hel del.
Vi var och supportade the Giants (baseball) när de mötte LA!
Vi besökte ett NASA rymdcenter.
Spenderade flera timmar i Stanford park!
Nu väntar en nybäddad säng! Godnatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback