11 månader med dubbla utropstecken bakom

Okej, jag är fullt medveten om att denna blogg för tillfället inte är den mest sammanhängande men ni får helt enkelt stå ut. Mitt liv är inte det mest sammanhängande nu heller vilket speglar av sig här. Det är roadtrips hit, underbara Sverigebesök ifrån nära&kära, lite skola, massa jobb och vänner samtidigt som det är en hel del nytt på ingång. Idag firar jag och Sara 11 månader här i Staterna, 11 månader!! Vi har varit med om så mycket tillsammans och jag kan inte bli mer tacksam över det! Om exakt en månad imorgon så lyfter ett plan som ska ta oss ifrån vårt liv som vi har byggt upp här till Hawaii tillsammans med Amy. Sedan fortsätter vi att resa i 2.5 veckor till innan vi landar på svensk mark någon gång i början av november. På dessa veckor väntar några tveklöst underbara dagar i storäpplet New York och sedan en roadtrip runt i Florida med start i Orlando för att sedan åka vidare till Miami Beach, Key West med mera.
Nu ska jag pyssla med lite presenter och sedan försöka få några timmars sömn. Jag, Kate och Margaret hade sleepover i min säng inatt. Jag jobbade hela gårkvällen och nu imorse så en sleepover passade faktiskt alldeles lysande. Det var varmt men gosigt. Inte lika gosigt att vakna upp klockan 5 av en pigg Kate som tycker vi ska bygga en stoooooor koja- på momangen! Jag har fått känna av föräldrarrollen i alla fall och mitt svar blev- "Försöööök somna om någon timme till". Hon lyckades inte så min morgon började med kojjbyggande vid en tid då jag inte allt för sällan går och lägger mig på helgerna..Resten av dagen har jag och Saris varit på äventyr ner till Carmel med lite småstopp längs med vägen med bland annat fina 17-mile drive! Sundays=fundays!
hahaha
Tagna då vi har känt varandra i ca 2 dagar!
Även en bild ifrån gårdagens sleepover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar ju faktigst bara mer an bast mitt hjarta! Hur ska jag kunna leva vidare utan dig, att inte kunna ha en 20 mins gangavstand till dig, bara tanken gor mig illamaende! Looove you more than anything.

2010-09-06 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback