Photos a lá Yosemite!

Det är tufft att vara mamma! Vaknade upp av mardrömmen att min välskapta son (dock utan 10 fingrar och 10 tår utan med en lins istället) var borta. Någon hade smugit sig ner i min källare och tagit den. När jag vaknade upp stod kameran dock där lika fint på mitt nattduksbord som när jag lämnade den.  Nu har jag precis avslutat morgonens första jobbtimme med frukostlagning, påklädning och allt vad det innebär. Nu väntar löprunda,brevpostning,städning och upphämtning utav småkrypen men först tänkte jag visa er några bilder ifrån helgen!
'
Varför grilla marshmallows när man kan fritera dom istället? ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vilka härliga bilder!! Jag är avundsjuk! :P

2010-09-15 @ 17:46:43
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback