Då var en underbar vecka över!

Oh wow, här har det varit dött i en vecka. En vecka som har varit heeeelt underbar! Att få krama om fem utav sina närmst vänner igen efter ett år av saknad var obeskrivligt. Jag har så mycket att berätta men nu först väntar jobb hela dagen lång.
Och förresten, jag fick i förra veckan hem mina röstsedlar hit som alla som bor i utlandet snart måste skicka in. DN har ett toppenbra test med 38 frågor för att kunna ta reda på vart du står i valet. Mitt slutresultat blev samma parti som jag faktiskt redan har bestämt mig för att röst på ... Great!
Klicka här så kommer ni till testet!
Mina änglar i staden i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Härligt att ni haft det bra!

2010-09-02 @ 08:19:56
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback