Tuesday

Idag har faktiskt varit en ovanligt seg och lam dag. Jobb, egna ärenden,träning, städande, fotbollsträning, cykelutflykt, barbielekande och en planeringskväll med min Sara i Palo Alto. Vår månadsresa närmar sig med stormsteg och det ska bli sååå kul! Något som också är kul är att jag är så sjukt nöjd med min kamera. Jag är precis som alla andra systemnördar nu och ska plåta på allt och alla. Sara & Amy skjuter mig nog snart men dom får helt enkelt stå ut. Två andra som är tacksamma att fotografera är småglinen nedanför. De är mer än gärna med på bild.
Obs! Fick frågan för några dagar sedan om uppladdning av bilder på sin värdfamilj och allt som hör där till. Frågan kom ifrån en blivande aupair och mitt svar är: Du måste alltid kolla med dem att det är OK att du lägger upp bilder och saker som rör dem. Utan deras tillåtelse så bör du inte ladda upp något alls. Och kolla gärna mer än en gång så att det inte blir några missförstånd.
Det kommer att bli omöjligt att lämna dessa två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback