Tänk om man kunde stänga av sin hjärna..

Har precis varit ute på en lång löprunda för att försöka sortera alla tankar som flyger omkring i min lilla hjärna för tillfället. Det är allt ifrån tanken att åka ifrån det liv jag har byggt upp här under ett års tid, framtidsfunderingar, planering inför vår sista månad och underbara tankar om att jag snart kommer att få krama om alla nära och kära hemma i Sverige. Så här splittrad av känslor som jag känner mig just nu har jag nog aldrig varit förut. Med detta något förvirrande inlägg säger jag godnatt och önskar er alla en apbra fredag!
45 dagar tills jag får pussa hur mycket jag vill på den här underbara människan.
Utan tidbegränsning på en vecka eller två.

Kommentarer
Postat av: bitte

tack för din röst

2010-09-17 @ 22:46:25
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback