Labor day

Idag är det Labor day- det handlar något om att alla arbetare ska få en dag ledigt mer än så varken vill eller behöver jag veta. Men tack vare denna högtid fick jag en extra dag ledigt och det tackar jag verkligen inte nej till. Började i alla fall morgonen med att vakna upp till några elefanter som klampade på övervåningen. Sedan var denna dag igång. En löprunda, skypning med min prins och sedan några rundor till biltvätten. Frammåt tidig eftermiddag mötte jag upp Sara,Amy och en dansk tjej för lite söndagspicknick i en park. Efter det åkte jag hem till Erica som numera bara är hemma på helgerna ifrån college. Fick träffa delar av hennes familj som jag inte träffat innan, agerade taxi, åkte på shoppingrunda till Nordstroms rack och Stanford mall ( endast fönstershopping för mig, SPARA SPARA SPARA) och vi avslutade kvällen med en välbehövlig pedikyr och manikyr på ett superbilligt kinesställe!
Nu ska jag tvinga mig själv till lite pilates innan sängen väntar!
Ha en bra tisdag gott folk!
I veckan hoppas jag på att få träffa denna söta flickan för att jag saknar henne! Bilden är tagen i vintras då en snubbe på gatan inne i San Francisco ville ha med mig och Andrea i sitt reportage om vantar. Mina handskar på bilden är från Ullared men jag ljög ihop en historia om att dom var ifrån ett exklusivt svenskt företag. Jo tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback