Jakten på den försvunna väskan

Jag vaknade upp kallsvettig inatt över mardrömmen att min väska packad med mitt liv härifrån Usa var borta. Drömmen sa inte om någon hade tagit den eller om den helt enkelt var borta. Efter ett samtal med Malin så blev drömmen visst till verklighet! Kom igen, KLM- hitta min väska, NU! Jag är orolig.
Förövrigt har jag haft 4 timmars ledigt denna morgon. Planen var en låååång löprunda men istället råkade jag visst ta mig en ofrivillig powenap på 2.5 timme efter att ha jobbat första morgontimmen. Inte likt mig och jag har dåligt samvete. Nu har jag precis varit och inhandlat min favorit dricka på Starbucks- guana herb daily vitamines, så snart ska jag nog vara på bettet igen! Powernapen gjorde mig kanske gott ändå!
Gänget minus Amanda.
Det verkade som er flygning hem gick bra flickor? Tack igen för en underbar vecka, jag saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: Elli

Tack för en underbar vecka hjärtat! Saknar dig massa! Men om två månader ses vi igen:) LOVE

2010-09-03 @ 12:30:55
Postat av: Mammis

Där ser du vad en lite vaggvisa kan ställa till det. Kram

2010-09-03 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback