Highlights of the weekend

Helgens highlights
Stanford american football game
Mitt hjärta i Carmel
Ungefär i den här stilen går resten av våra bilder under dagen= värdelösa!
Självutlösarens bästa vänner
Söndagmiddagen denna kväll blev något som jag skulle kunna leva på- Froyo!
Efter att ha avnjutit en varsin froyo gick vi tillbaka till min bil och möttes av det här. Ett stjärnskott hade parkerat snett som ett gehu och lämnat ca en halv centimeter till mig att svänga ut. Efter att en trafikpolis hade blivit inblandad kom killen ( som skyllde på att han precis hade tagit sitt körkort) ut och skulle parkera om sin bil. Bara det är en historia i sig men allt löste sig till slut!
Nu ska jag sova och önskar er hemma i Sverige en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; haha ja verkligen!

2010-09-06 @ 16:25:27
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Haha jag kan förstå att du längtar efter det. Den är GRYM!

2010-09-06 @ 18:23:44
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback