Den tjugonioende

Okej, idag kom dagen som jag har fasat för. Dagen då min egna födelsedag står med under "Kommande födelsedags" kategorin på Facebook. Ahhh, detta är inte okej. Jag vill inte inte inte fylla 20 år här i Usa. Jag struntar lite i det faktum att man inte är tonåring längre och lalala, men det faktum att det faktiskt inte är en big deal att fylla 20 år här stör mig. Här är det 21 som är den stora åldern. Jag önskar att jag kunde flytta fram den 29 maj några månader men det är bara att göra det bästa av situationen. Detta genom en roadtrip med mina favoritbrudar ner till Pismo Beach i helgen!

Jag börjar 1.an. Några år sedan nu..Hej åldersnoja!

Nu blir det en löptur innan jag börjar jobba igen. I kväll lovar jag updaten om helgen med min Pilly Karlsson. Om ni inte orkar vänta på den kan ni läsa om vår helg här.

Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback