Weekend so far

Hej alla fina,

Ligger och pratar med min finaste prins på skype. Han tycker det smattrar något så gräsligt när jag skriver. Men har lovat min kära farmor en snabb uppdatering, så han får stå ut några minuter.

Igår firade vid vår fina Tess som fyller hela 20 år. Grattis grattis igen sötnos och jag hoppas att du är nöjd med din dag! Vi firade med middag på Elephant bar och sedan blev det hemmafest hos Tess,Linda och Elins killkompisar. En mycket lyckad kväll som slutade på Lindas golv skavsovandes med en Andrea.
Morgonen började med att jag trodde jag skulle behöva ringa akuten om en höftoperation. Trodde jag hade skött det bra under natten med att byta sovsida 20 gånger om men tydligen inte haha. Efter lite segande åkte vi för att fira födelsedagsbarnet med världens godaste frukost på Stacks-ett brunch/frukost ställe som var helt nytt för mig. Resten av dagen spenderades ute i solen som nu äntligen har börjat titta fram efter 2 veckors frånvaro!

Morgondagen kommer att bjuda på träning, aupair-möte på en självförsvarsanläggning och förhoppningsvis myskväll med Saris som kommer hem efter en resa med sin värdfamilj.

PS- Jag vill också hälsa grattis igen till dig Mickis Ekstedt, vi saknar dig här nere!



Födelsedagsbarnet blev glad för sin efterrätt hon fick av resturangen

Bilderna från kvällen är inget att hänga i granen men bjuder på en bild från Stacks istället


Hoppas att ni får en bra söndag vänner, min lördag har precis slutat.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack vännen! Guuud vad jag saknar er! Känns sjukt att inte vara där med er längre!

2010-02-03 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback