Minnen

Okej, jag brukar inte vara den som sysslar med sånt här men för att höja inläggsstatistiken lite kan det vara okej idag. Jag fick uppmaningen av Anne Grethe som är en norsk tjej som bor här i Menlo Park med sin man.

Det här är alltså det du ska göra:1. Gå in på dina bilder/mappar
2. Välj den 6.e mappen
3. Finn den 6.e bilden
4. Sätt in bilden på din blogg och skriv lite om den.



Bilden är tagen i våras på vår studentresa till Ayia Napa som kan ha varit något av det roligaste någonsin.
Bilden är tagen under vår första dag på stranden och den föreställer mig med en halv Nattibästis i bakgrunden. Notera att Natti är neger redan efter en halv dag på stranden. Fusk.
Jag saknar er Napa-gänget! Ska vi inte åka någonstans tillsammans sommaren 2012? ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki min är kina mat. Ja det får hoppas

2010-01-26 @ 12:54:10
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: nattii

åhh vad jag saknar dig, sol & bad! <3

2010-01-26 @ 15:33:23
Postat av: tekla

vilken mysig blogg!

2010-01-26 @ 23:19:44
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback