Hälsningar från Lake Tahoe

Jag vill än en gång skicka en liten hälsning om att vi lever och mår bra. Just nu befinner vi oss i en skidstuga i ett stort skidområde som heter Lake Tahoe. Huset som vi bor i är en dröm! Hottubs,brasor,snö som ligger tjock på taken och jaccuzi på rummet! Det är jag och 7 grabbar, ett himla kul gäng faktiskt! Vi har åkt på en arrangerad skidresa där allt är inkluderat och där ingen kände varandra innan, hur kul som helst! Idag har vi åkt skidor hela dagen och nu har vi badat hottub så länge så russinfingrarna kommit fram.

Dom senaste dagarna har vi bland annat också hunnit med och varit i San Jose, övernattat inne i San Francisco, varit på Alcatraz & Golden Gate bron, varit på en privatlektion i MMA som jag gav stefan i födelsedagpresent, bowlat,varit på bio, Great Mall, resturangbesök och middag med värdfamiljen m.m. Massa mer bilder lovas!


Dessa outfits tänkte vi köra på först till Lake Tahoe...
Men vi bestämde oss på att köra lite mer traditionellt


Min finaste
Jag lääär få gott och stryk för denna bilden..


Farmor Gully om du läser detta- Jag har åkt din backe idag! :)

Sen vill jag också passa på att hälsa min pingla Andrea grattis på 20 årsdagen! Näste helg ska firas!



Kommentarer
Postat av: sara

grattis andrea! =)) <3

2010-01-11 @ 00:07:00
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: camilla

saknar dig med frida! som sjutton. läser din blogg varje dag ju :) men tycker du är lite dålig på uppdateringen ibland, haha. men de är härligt att du har de så bra, blir lite avis. ska nog me åka till usa snart :)

2010-01-12 @ 11:24:53
URL: http://camillasundaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback