Tack för en underbar tid tillsammans

Natten kan ha varit det jobbigaste jag någonsin har varit med om. Att dom körde på något slags kärlekstema på alla radiokanaler hem från flygplatsen gjorde ju inte saken mycket bättre. Jag trodde inte det kunde bli så mycket värre än när man lämnade alla man älskar hemma, familj,vänner,släkt och pojkvän, men igår var om möjligt tio gånger värre. Den 5 oktober åkte jag till Usa men då åkte jag ut på ett helt nytt äventyr. Då åkte jag till något jag hade drömt om i så många år.  Igår så åkte personen som jag älskar mest på denna jord ifrån mig. Hem till ett kallt men ändå så underbart Sverige. I stunden hade jag bara lust att boka en sista minutenbiljett och följa med. För er som inte har varit med om något liknande är det svårt att beskriva hur omänskligt det känns. Att stå på var sin sida av säkerhetskontrollen och veta att det är minst ett halvår kvar tills man ses igen. Minst 180 dagar tills jag får pussa på min prins igen. Det går inte att förstå.

S inne på sin paradisbutik- Best buy!




Tack för 13 underbara dagar älskling! Hoppas att flygresan hem gick bra till slut, trots alla förseningar. Jag saknar dig redan något fruktansvärt!
I love you more than words can say

Kommentarer
Postat av: Tinde

Usch jag blir tårögd av att läsa detta.



Vill inte tänka på hur det kommer bli i höst,,, men som jag sagt innan, du ska veta att din blogg verkligen är toppen! det känns så himla bra att läsa att man kan klara av det! och den är toppen på alla andra sätt okcså :)

2010-03-22 @ 02:13:37
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback