Jönköpingsbesök på en onsdagskväll

Nyss hemkommen från en kväll inne i San Francisco med ingen mindre än Sandra Gilén och hennes kompis. Dom är i San Francisco på semsester i några dagar innan de fortsätter roadtripen längs med kusten. Jag kan inte beskriva hur underbart det var att få träffa ett känt ansikte, prata om människor som faktiskt båda känner till och få en update om Jönköping. Ett nytt café med bättre priser än Waynes ska öppna vid Munksjön, damlaget har ingen tränare och Juneporten är sig likt. Precis den sortens fakta jag behövde :) Vi åkte till Battery Spencer som är utsiktsplatsen där dom flesta vykort på Golden Gate bron tas ifrån och sedan åkte vi mest runt i staden till olika turistplatser! Tack för en toppenkväll tjejer!

Pauline, Sandra & Jag



Kommentarer
Postat av: Elin ♫ ☮

Hej :) Är du i kalifornien som aupair nu? :) Jag har också tänkt att åka dit och det skulle vara kul att få kontakt med lite svenskar :) Hur är livet där? :D

2010-04-30 @ 13:10:47
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Ja, visst är dom ;p Förhoppningsvis är jag det! Ska börja med en video så det kanske påskyndar det lite (: Det är mycket bra med lille Kenth, han har precis sålt Land Rovern, hans trademark!

Jag jobbar precis vid torpaskolan, och varje gång man tittar ut och sen solen lysa på klockan så tänker man tillbaka när du, jag och Camilla tränade haha! Vilka minnen!

2010-04-30 @ 15:32:29
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh gud va underbart :) är inte liiiite avundsjuk nu ;)

2010-05-02 @ 12:44:49
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback