Saturday

Ett litet nattligt inlägg skadar väll aldrig, nattuggla javisst! Vaknade idag upp till världens bästa nyhet, SM-GULDET ÄR I JÖNKÖPING! Det är vid sådana här tillfällen man får sig en liten reality-check. Att livet där hemma i Sverige verkligen pågår precis som vanligt- medan jag ligger och sover går HV71 och vinner SM-guld. Oj vad det är party på gatorna nu! Trots att jag helst  av allt bara skulle vilja chartra ett plan hem för några dagar och delta i firandet, har jag haft en toppendag med Amy, Linnea och Sara. Parkhäng på Stanford University, Frozen youghurt och myskväll. Planerna var Santa Cruz för hela slanten idag, men då jag vakande upp och insåg att "min" bil var borta blev det att tänka om. Flexibilitet mina vänner, det är en aupairs bästa vän..

Planerna för morgondagen

Vi gör ett nytt försök- Mot Santa Cruz! 

Min Sara och jag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin blogg, hittade dig hos kakhusets :)

2010-04-25 @ 16:53:17
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback