On monday morning

Heeej mina fina!

Så kommer det traditionella måndagsinlägget då man ska skriva om hur deppig man känner sig över en ny vecka och att man bara vill ha helg igen. Men icke! Jag känner inget måndagsdepp alls utan snarare bara jäkligt peppad på en ny vecka här i staterna. Helgen var toppen med ett besök i Santana Row, bio, en utgång som inte blev mer än att stå i kö till en klubb med en halvt handikappad Sara, en lång morgonrunda med Amy, Sara och 4 hundar?! ( Jag hoppas att ni som läser detta som känner mig höjde lite på ögonbrynen där i alla fall). Jag har alltså på 6 månader gått ifrån att vara dödens rädd för hundar till att frivilligt vara ute en lördagsmorgon och promenera med fyra så läskiga varelser. Det är vad jag kallar utveckling!

Jag har också hunnit med hela tre besök i Stanford park med solning och picknick med vänner. Men det bästa av allt- Jag har varit på Great America, ett jättebra nöjesfält bara en tjuga med bilen ifrån mig. Efter att hoppa fallskärm tror jag inte jag vet något roligare än att åka berg-och-dal-banor och massa andra roliga attraktioner! Ännu bättre är att jag nu har säsongskort där så jag kan åka dit hur mycket som helst!

Min kamera har haft rehab denna helg men jag vet att det finns andra som har bildbevis på att min hundpromenad faktiskt ägde rum så det ska jag visa er sen! :)
Nu blir det löpning på kullarna innan jag hämtar upp Maggan!



Om 17 dagar ses vi!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Hahah det roliga är att det var typ två till aupairer som uppdaterade EXAKT samma som du. "Nu borde jag skriva att det är ångestmåndag men det är det inte!!" lustigt!



Härligt att du haft en bra helg och en bra måndag :-)

2010-04-20 @ 16:04:48
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback