Från en flamsig Frida

Hej mina hönor!

Precis hemkommen ifrån kvällens lektion. Att jobba till 6 för att bara minutrarna senare sitta i en skolbänk i tre timmar är inte en favorit men när man har världens bästa lärare och känner att man verkligen får ut något av kursen går det an. Jag läser en slags journalistik klass som jag verkligen hoppas kan komma til nytta framöver.

Och min älskade prins- Du kan reta mig så mycket du vill för att jag tvingas sitta i skolbänken under en hel kväll men kolla in nedanstående bild. På lördag ska jag ligga på beachen och gotta mig, vad ska du göra? Rulla i snön? Nu är vi kvitt.. ;)

25 °C



När jag kan strutta omkring i solglajjor, borde du sätta på dig skidbrillorna för att matcha vädret där hemma..

Nu ska jag göra klart ett hemligt projekt och sedan ska jag göra sängen sällskap. Han ser så ensam ut. Gud vad jag är flamsig idag ( Sara, du kan intyga ifrån dagens lektion) Dags att sluta innan jag ballar ur helt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback