9 dagar

Usch, nu börjar det bli riktigt jobbigt. Jag gråter minst en gång om dagen, får små ångestattacker och igår när jag och Steff planerade in vilka tider vi kunde ha videodater på så brast det. Likaså börjar jag tänka i ”sista-gången”-tankar-  Som igår när vi var på bio och något läskigt hände på duken tänkte jag att detta är sista gången på mycket länge som sitter och håller den finaste människan jag känner i handen och gömmer mig under hans jacka.  Ja, usch det är jobbigt helt enkelt.

Gårdagen spenderades med mina flickor på Jensens, förberedelsemöte online med Culture Care och kvällen spenderades som sagt med älsklingen, mamma och pappa på bio- Flickan som lekte med elden! Gud vad jag älskar dom filmerna, fast jag skulle nog vilja påstå att ettan var snäppet bättre. Fast så är det väll med de flesta filmer, ettan är nästan alltid bäst!

Idag blev det uppstigning tidigt och efter att ha tagit en snabb titt i Mr. Sundins tomma kylskåp bestämde jag mig för att baka superscones a lá Frida (med havregryn och linfrön). Lyxfrukost! Nu sitter jag här och känner mig som en degklump och NU ska jag verkligen rensa min garderob (ja vet att jag har sagt det ett antal gånger, men det har liksom alltid varit något annat som lockat mer). I högtalarna sjunger mina favoritgossar Gavin Degraw (favorit nummer ett), Jack Johnson och Jack Savoretti så i sällskap med dom går nog resningen som smort. Vad har ni för er idag?

 

Om 9 dagar- New York!

14 dagar- San Francisco!


Kommentarer
Postat av: Emmie

haha, såg nu att jag har lyckats kopiera din kommentar och fått in den i din blogg ;P

2009-09-25 @ 15:03:27
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Ellen

Bra tips, ta inte med dig några kläder knappt för du kommer shoppa så sjukt mkt. Ralph Lauren skjortor - 250 kronor. Du kommer ha så kul Frida, när du väl är där kommer det kännas fantastiskt! :)

2009-09-27 @ 10:45:07
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, varsegod! Jag var säker på att någon skulle känna precis som jag, eller att de flesta kände så. Kan knappt tro det faktiskt, det har fortfarande inte sjunkit in. Haha, jag lovar, kommer få panik på flygplatsen! Haha, så typiskt mig!



Absolut det kommer vi!! The best!

Ses på måndag 5/10...

(tänkte på det, ganska grymt at vi åker i oktober för då slipper vi betala lika mkt som de som åker i morgon, mohaha försök-till-att-låta-elak)

2009-09-27 @ 14:18:50
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heej! ja de känns verkligen att det är så nära! :)

Jag åker också från landvetter kl 12 och sen till München, men tror inte att STS och CC åker samma turer, eller är det samma?

Kram

2009-09-28 @ 15:29:55
URL: http://amandajohanssonaupair.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du kommer få det superbra:) Hur var onlinemötet? kunde inte vara med tyvärr:( Missade man mycket?? Kram

2009-09-28 @ 16:05:06
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svar: Bara att man skall ringa så att de inte tidigarelägger avgången.. Men jag tror oftast att de lägger den senare än tidigare, men får hoppas att vi hinner mellan Göteborg och Frankfurt innan det går till New York..

2009-09-28 @ 20:49:06
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback