Saturday

Åh vad jag älskar att det bara är lördag idag och inte söndag! Har precis kommit hem från en löprunda och ska snart lägga mig på altanen nån timme innan jobb på donken väntar 8 timmar :( Ikväll blir det mys med mina flickor och övernattning med prinsen. FF är livet! :) haha

Gårdagen bestod bland annat av alldeles för lite plugg, grillparty här hemma och tripp till tant Anita som syr min balklänning. Hon skulle bara göra de sista finjusteringarna sen hänger den här hemma! Har letat land och rike runt efter min studenklänning som jag vet precis hur den ska se ut. Problem nummer 1: Har jag väl bestämt mig så låser jag mig fast vid tanken att den ska se ut precis så.
2: Om jag varit i Gbg, Stockholm och rannsökat halva nätet är jag alldeles för kräsen. Lösningen blir nu att Anita ska sy min studentklänning med! Hon är vårens räddare hon ;) Åh superduperglad!

Har glömt att updatera er om valborgsmässoafton med som har perfekt! Förfest med klassen hos Nattibästis och sen studentfest på Sliver. Nepp nu väntar duschen. Och just ja, snälla rara vänner ring inte mig på mobilen idag. Varje gång den ringer slår mitt hjärta 300 slag extra för jag väntar på att familjen från Usa skall ringa. ♥





                                                                                                            
  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Berätta om vad det är för familj du blivit matchad med och vart!:D Det gick fort! Jag har inte fått en ny match på två veckor:O



Kram, Emelie

2009-05-02 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback