Lördagen i sin helhet

Hej alla vänner och ovänner för den delen med kanske

Denna lördag har varit perfekt hittils. Började med att vakna upp jämte den bästa. Sedan gymmet och en stanrunda med syster. Sedan en sväng ut till faster lena och släkten där det bjöds på kafferep. Min farmor lite över 80 bast har nu bestämt sig för att börja blogga. Den vill ni verkligen inte missa. Återkommer med mer info inför releasen av denna blogg.
 Lite shopping på ica maxi inför Ayia napa har också hunnits med och mamma har nyss ställt till med champangefest för att fira vår vinst i veckan. Även om det inte handlade om såå mycket pengar så tyckte hon promt att det skulle firas.

Nu inväntar jag Tutti för vi ska ha en välbehövlig pluggafton! Så länge spelar jag min "nya" favorit på Spotify. Kung for fighting. Så gossig ♥

Nedan är finfina fjortisbilder från Tutti&Fruttis campingsemester i Hjo 2006.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback