Ja det ska gudarna veta

att jag kan vara den största vädernarkomanen i Sverige. Dessa tider är jag inne och kollar vädret för den 20 maj och vädret i Ayia Napa.. låt oss säga 6 ggr om dagen. Det är inte riktigt klokt men så ligger det till i alla fall. I förmiddags tog mitt hjärta ett skutt när väderleken visade på 20 grader och strålande sol den 20 maj! Men sen nu när jag kollar blev jag inte lika glad. 5 grader och pisseregn. Skärpning SMHI, det är faktiskt vår bal det handlar om!

Inget nytt på aupairfronten men imorgon har Tutti lovat att jag kommer få en match från CA och då ska vi fira med pumpa och ståt. Förresten glada nyheter för familjen Grundström. Vi har vunnit på postkodmiljonären! :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svar: Haha, säger detsamma, trodde hon typ va ngt på 50 men icke..Ne, hon visade bara bild på hur din klänning skulle se ut, en gul bild tror ja den va :) Har många kompisar på sanda så tänkte om ni kände varandra..vilken linje går du? Heja CA :)

2009-05-12 @ 09:05:03
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: becca

om ni har vunnit på det innebär det att vi också vunnit då eftersom vi är grannar ? ;)

2009-05-12 @ 18:18:28
URL: http://rebeccajohannesson.blogg.se/
Postat av: till becca

haha ja har faktiskt ingen aning! Men de borde va så va? :D

2009-05-12 @ 18:49:04
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var så Frida att typ hela Jönköping vann på postkodlotteriet hehe. Alla som hade postnummer som började på 55 och det är la typ hela stan? ;)

2009-05-14 @ 13:05:50
Postat av: till mia

Du förstår mia att så va de inte alls för mamma har hela listan hemma på vilka som vann. Typ 100 st i hela jönköping men bara vår gata som vann så mycket. =) så det så :P hur går de med culture ?:)

2009-05-14 @ 22:25:47
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: micke

hur mycket vann familjen grundström då?

2009-05-16 @ 15:06:27
Postat av: till micke

Hemlig summa förstår du :P

2009-05-16 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback