6 dagar kvar!!

Lördag eftermiddag och nyss hemkommen från min domarinsats i Idrottshuset. :) Dom senaste dagara har bestått av sen himla massa handboll: I torsdags spelade vi Dm-match mot Habo. Vi vann med 6 bollar och är nu redan i final! Igår var det Mullsjös tur att åka på stryk. 36-9 stod slutresultatet när vi var klara med dom ;) Resten av gårkvällen spenderades med S:et, Calle&Rebecca. Vi spelade sällskapsspel och en sak är säker iallafall: Vi spöade skiten ur er pojkar!

Dagen hittils har bestått av en torgetrunda som förövrigt är ett väldans underskattat ställe. En sväng till stan med älsklingen har också hunnits med.

Nu ska jag ducha med mitt  "majonäs-för-håret-medel" som inhandlades på Affroshoppen idag!
Ikväll blir det bowling och Guitarherokväll med vänner. Mina nya culingkängor får nog åka på i kylan


Min nykomling i handväskan.
Supersöta cupcake lipbalsamet från Honey I´m home

Kommentarer
Postat av: Carrö

Torget är fina grejer, jag jobbar ju där ;) haha!

2009-01-31 @ 22:49:30
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja just ja ;) jobbade du i lördags? Torget är toppen!

2009-02-02 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback