Hallbybollen

Idag har varit en nyttodag. Började morgonen med att äckelalarmet ringde klockan 6.15 för att stiga upp och jobba på Hallbybollen. Sofie, om du läser detta. Jag satt i sekretarietet när sötnosarna Ivan och Max spelade, våra blivande ;). Charles var där med! haha. Efter några lååånga timmar, åkte jag hem och skakade liv i pojkvännen. Lite SATC-tittande för att sedan hämta hem mina päron från deras trip i Göteborg. Eftermiddagen spenderades med Elin på gymmet.

För att kvickt byta ämne till HM´s vårkollektion är dessa varor förhoppningsvis påväg hem till mig snart! Tjusigt ♥
   


Kommentarer
Postat av: emmy

DOM TVÅ SMÅ BARNEN ÄR SÅÅ SÖTA! :D vart satt du? :)



saknar dig <3

2009-01-06 @ 22:19:27
URL: http://eemmyb.blogspot.se
Postat av: till emmy

Jag satt i D-hallen. Durå sötnos? :)

2009-01-06 @ 22:41:10
Postat av: Anonym

förstår du hur snygga dom kommer att bli!? sjukligt

2009-01-06 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback