Shoppinglördag

Det är samma visa varje år. Det är januarimånad och vårkläderna har börjat trilla in i butikerna. Svart och grått byts ut mot pastellfärger och annat glatt. Och jag kan inte låta bli att shoppa och hoppas på att värmen inte väntar allt för länge med att komma. Åhhhh jag som var i sparar-tagen. Inte för att det kostade mig allt för många kronor... Sådana här dagar älskar man sin mamma lite extra mycket ;)Tack tack tack ♥

Detta fick följa med mig hem:

Ett träningspaket (fina "Friskis"skor, linne, byxor) från Nike
Jeansväst
Marinblå kavaj
Blus med rosor
Jeanstajtsen som förmodligen hela Jkpg kommer strutta omkring i snart

Nu ska jag ha myskväll med mina flickvänner! Pusssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback