Promdress

Det är slut med allt letande på ebay,  jaktar?! (va fasen heter jakt i plural, men guuud hjälp) runt om i stan och i andra städer för den delen med. En tid av sökningar på google av typen " The perfect promdress" är också över och jag är så lättad!
Idag var jag och mamma hemma hos Tant. A och planerade. Det gladaste av allt är att klänningen kommer bli ett riktigt kap :)

Idag har vi också fått in lite mer anmälningar och intresserade till vår Kompiscupen.
Mitt,Nathalies och Ninas projektarbete.
Känner någon några 97-98 som gillar att spela innebandy och fotboll?
Se till att dom anmäler sig ögona bums.....
ja vi börjar bli otåliga som kanske märks



Hade jag inte haft Tant A skulle jag nog satsa på en sån här klänning som en far syr upp åt sin dotter.
HAHA

Puss på er gullegrisar

Kommentarer
Postat av: Matilda - aupair i Kalifornien.

Hej!

Kul att du har kommit sa pass langt med dina planer pa att aka som au-pair!

Vet att det ar mycket papper, en evighetsgora. Men nar allt ar inskickat gar det riktigt fort!

Jag trivs jattebra, mest beror det pga vannerna jag har har, men saklart pa vardfamiljen och sa omradet. Sa lange du har en schysst vardfamilj och hittar vanner fort sa tror jag inte att just staten spelar sa stor roll, bara du inte hamnar utanfor en pytteliten stad...

Jag har aldrig angrat att jag akte och detta kommer vara ett minne och en erfarenhet for livet. Jag har blivit mycket mer sjalvstandig, jag tar for mig och ar inte radd for att fa ett nej.

Hoppas du kommer hitta en familj som passar dig!

Lycka till! Och skriv garna en kommentar i bloggen nar du har fatt en matchning (ar i och for sig alltid tillatet att skriva en kommentar men vore kul att veta hur det gar for dig)

2009-01-27 @ 02:31:57
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback