Oh happy day

Jag är gladgladglad!

Kan börja med att säga att vi vann gårkvällens derbymatch mot cyrus. YES!  Eftersom det var lite av en seriefinal var det sjuukt bra!

Men det gladaste av allt är ändå att min stress över balklänning snart är ett minne blott. Min mor ringde nu och sa att mitt efterlängtade tyg kommer in nästa vecka och att hon bokat en skräddare åt mig till på måndag. Det kan inte bli bättre!

Imorse kom också den efterlängtade tioprocentan på HM´s vårkollektion så nu äntligen ska jag beställa. Inte för att det blir så värst mycket billigare men det är känslan liksom...

Ikväll ska jag möta upp mina vänner N&N på stan för fika sen ska jag träna. Kisses and hugs ♥



Hittade förövrigt en himla massa fräscha bilder på bland annat två snygga handbollsflickor

Kommentarer
Postat av: camiilla

HAHAHAHA men oj! va är de där ifrån ? :P

2009-01-26 @ 13:08:42
URL: http://camillasundaker.blogg.se/
Postat av: till camie

hahaha vet du inte det?!?! :P

2009-01-26 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback