Ny vecka, to-do-listan är lång

Hej raringar!

Ska försöka mig på en snabbis-update. Nyss hemkommen från tandläkaren och ska bege mig till gymmet innan jobb väntar 14-22.

Helgen har varit faboulous. Fredagen spenderades först med Mallan på gymet, sen en lunch med Nathalie och Nini på Jensen. Greksallad och glassbuffe är inget man tackar nej till. Kvällen började med en middagslagning hos Angie med Elli, Mallan, Nicco,Becca,jag och Angie då såklart. Eftersom vissa utav flickorna kände för utgång, medan andra helst undvek en kväll med 93-fjortisar på Centan :P, for hälften av oss ut till Ikhp och utsikten. Herre gud, Elli&Jag hade alla Beck&Wallander filmer man sett i bakhuvudet när vi klev ut i mörkret, men Malin roade sig mest åt att vi var så fjantiga.

Lördagen var inte sämre den. Började med en mysmorgon hos Steff, runda på a6 och stan. Sedan blev det relaxavdelningen på Rosenlund med Mallan för att sedan åka hem och göra oss iordning för utgång. Förfest med tjejerna i min älsklings lägenhet och sedan bar det på cyklarna ner mot Klubb Enkelt och deras premiärkväll. Musiken var inget att hänga i julgranen men sällskapet och allt annat kunde inte bli bättre! :)

Söndagen bestod av långpromenad med mor&far, massa au-pair fixande, träningmatch med laget och myskväll med Steff. Inget att anteckna alltså.

Jag är otroligt dålig som fortfarande inte har uppdaterat om allt som händer med Usa. Jag ska iallafall åka till en vad jag tror underbar familj i Menlo Park, San Mateo. Det ligger ungefär 35 min utanför San Francisco i Californien! Familjen består av mamma,pappa och två tjejer på snart 7&4 år gamla. Dom reser en massa, älskar att sporta och åka skidor, vi delar samma intressen allmänt och jag kommer att få bo på en egen våning med egen ingång:) Som det ser ut nu så kommer jag att åka den 5 Oktober! Det är ju inte rikitigt klokt vad tiden kommer gå fort!



Två på rikigt livrädda, en som bara spelar med.



En glad Malin hos Steff


Två sötisar-Nicco och Elli



Ännu en sötis- Angie






Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Hej!

Gud va roligt att höra att det löst sig! ska bli så kul att följa ditt äventyr i USA! Det kommer bli en upplevelse för livet, och jag är avundsjuk på dig!

2009-09-02 @ 21:24:18
Postat av: Kusin Frida

Hej kusin! :) Jaa det känns helt underbart bra att äntligen kunna säga till folk att det faktiskt bär av. Började tvivla där ett tag men det gäller väll att aldrig ge upp antar jag :) Ja, du om någon vet ju vad som väntar. Var du mitt i smeten i SF eller utanför? ;)

2009-09-07 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback