Händelserik natt

Godmorgon kära läsare!

Tididigt uppstigen idag för älsklingen min åkte för några timmar sen iväg för att skriva tenta och jag lovade att assistera med frukost.
 Jag hade världens roligaste dröm igår: Jag hade flyttat hemifrån och bodde i en lägenhet tillsammans med Malin, Stina-Lee och Göran Persson. Vi hade det himla bra tillsammans förutom att vi bråkade en hel del om inredningen. Göran ville fylla lägenheten med massa statyer, Stina-Lee ville fylla den med skötbord och barnvagnar och Malin tyckte att vi skulle ha alldeles för mycket antikt. Jag var lite mer inne på en Ikea-stil med blommiga detaljer haha. Min dröm avslutades med att Stina-Lee åkte in till akuten för att föda. Hoppas att jag får drömma vidare samma dröm inatt för jag vill veta fortsättningen ;)

Sen har det hänt något väldigt väldigt kul på min mail under natten. Det har med aupair-fronten att göra men jag tänker inte säga nått förrens jag vet mer... :) Nu väntar stranden med Tutti ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback