Wednesday

Denna onsdag har bjudit på skola, fika med handbollsvännerna, alldeles för mycket plugg och jobb!

Allah hit och Buddah dit. Imon är det religonsprov och besök på museét som gäller! Gudars så kulturellt! Sen ser jag fram emot en eftermiddag med en låång löparrunda och massa scrapbooking. Nu tillbaka till omskärelse, fastan och Jesus på korset. Det komiska är att det är kristendomen som är svårast att banka in. Kors i taket! Fyndiga Frida är i farten, passa er! XOXO♥

Natti&Jag på studentfest. (och ja, jag böjer mig ned). Saknar min gullegris som är i Alperna.
Taggar redan för nästa den 30 april!

Kommentarer
Postat av: Gullegris

jag saknar dej med men vi ses nog på måndag :) och den 30 april ska bli kul fast även att alla säger att vi ska vara hos mig?? ses snart hjärtat :)

2009-04-16 @ 08:30:56
Postat av: Pernilla

Hej Frida :) Kul att du sett min smygreklam på FB..haha! Det var faktiskt ett sådant sammanträffande:) lämnade också in min ansökan till Anna O, och önskar också åka i augusti till CA :) Va kul, då får vi hålla kontakten och se hur det går för varandra! Pernilla.

2009-04-16 @ 18:48:14
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback