Man kan lita på posten

Det sjukaste hände precis. Fråga mig absolut inte varför men av någon konstig kom jag på tanken när jag var ute och sprang " Det är konstigt att man aldrig hör om unga som vinner mycket på triss, bara massa gamlingar som inte hinner njuta lika länge av pengarna"
När jag kommer hem får jag nyheten att Isak (ung såklart!) som jag var med i Alperna på sportlovet precis vunnit 10000! Sicket sammanträffande

Just  ja! Dom ringde precis från Stockholm och culture care! Min ansökan har anlänt! Vilken lycka!
Älskling det verkar som att din önskan om att den skulle komma bort på posten inte slog in...♥
Nu blir det grillparty med brudarna!
                                            

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahah, ja det var lite synd faktiskt ;),



Men det finns bättre sätt att få dig a "stanna" hemma :P





Tror inte man kommer så långt utan sitt pass! ;)

2009-04-17 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback