Jag älskar vår huvudstad

Långweekenden med min plutt hos hans familj i Stockholm har varit underbar!
Ett kortisupdate kommer här ;)

Fredagen var vi dödens trötta efter 4 timmar i en alldeles för varm buss ( standard för Swebus) så vi spenderadade den i soffan med Steffs Twilight-älskade mor framför just den filmen. Lördagen blev det stros i stan, shopping i nyöppnade B&J-glassbar i Gamla Stan och kvällen bjöd på en utgång med älsklingens kusin, bror och vänner. Eftersom jag vart lillplutten i gänget och lite senare under kvällen inte kom in på de ställen vi ville övergav jag & S.et sällskapet och köpte ännu lite mer glass och spenderade dygnets sista timmar vid Slussen istället!
Söndagen vakande vi upp pigga? och glada klockan halv 12!!! Fy sjutton panik.. jag hatar att sova länge. I alla fall tog vi tillvara på dagen på bästa möjliga sett med massa solning på balkongen, mopperunda runt i Saltis,promenad vid havet och bryggorna, bilfärd in till Nacka Forum för lite shopping och kvällen avslutades med en klassiker.. S&F gick på SF och såg Motstånd. Sjuukt bra film! Måndagen blev ännu lite mer stros inne i stan innan äckelSwebus väntade igen.

Helgens få inköp:

Tröja och skor- Zara
Sötaste kavajboleron någonsin som ska bäras på studenten- Mango
Balväska- NK
Jag hoppas att ni inser att jag endast skrev ut inköpsställena för att få nämna det sistnämda ;) ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback