FriskisVickan AupairAnna & RaggarSune

Japp det är dessa människor som min dag har bestått utav.

Efter att ha jobbat stängning på jobbet så blev det lite skjussande på arbetskamrater innan jag kunde slänga mig i sängen hos min prins klockan tre i natt. Trötter! Eftersom jag hatar att sova bort halva dagen stod klockan på halv 10, men vid 12 låg vi fortfarande kvar i sängen och Steff frågade om jag verkligen var redigt frisker som fortfarande låg kvar ( inte alls rastlös) klockan 12. Jag överträffade verkligen mig själv ;)

Frammåt eftermiddagen for jag och syster till Piren en sväng för lite mys och sen vidare till Viktorias Step-pass på friskis.
Senare blev det en trip till aupair-anna! Framåt tors-fredag kan jag räkna med ett  samtal från Stockholmskontoret :)

Nu är jag precis hemkommen från ingemanslandet Ekeryd utanför Taberg. Vi  har varit hos någon Sune som pappa hade fått tag i och kollat på bilen till balen. Trodde aldrig detta skulle hända men jag har gått och blivit stört kär i en bil, Rättare sagt en Dodge 58. Utan tvekan den finaste bilen jag någonsin sett. Åhh vad jag är glad! ♥

 


                                                                         Sötis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback