Fiffiga Frida

Yes! Idag har jag hjälpt min fader ytterligare på vägen mot det perfekta giftastalet, ja alltså talet som han ska hålla dagen då jag gifter mig, OM jag gifter mig:
Följande scen utspelar sig när vi är ute och kör:
Me: Se upp! Nu nyser jag!
Paps: Kunde du inte kladdat ner rutan lite mer?
Me: Börjar torka bort lite äckel med min vante men tänker vara lite fiffig och spara tid så jag sätter på vindrutetorkarna. (ganska så jättestor nys)
Paps: Ja, det hade ju funkat om dom suttit på insidan, Frida! 

Min tisdag började förövrigt med en joggingrunda runt Munkan. Sedan skola som kändes så där lagom meningsfull:
Historia: Satt mest och funderade på om jag ska slösa pengar på en beställning från Asos.
Matte: Vilda AIYA NAPA diskussioner kändes lite mer lockande än derivator. Hoppas bara det blir av för isådana fall är det NV3A som kommer va negerklassen på balen! :)

Min vän Tutti har jag också träffat idag för att skriva en jobbansökan som Myster Shoppers. Helkul! Hoppas hoppas verkligen vi får det. Hur skriver man egentligen en personlig ansökan? Jag är en postiv person som tror att detta jobbet skulle passa mig perfekt?! Jo men tjena det har dom ju förmodligen aldrig hört förut..

Nu är det natti natti för imorron väntar mässa och STUDENTMÖSSEPROVNING! Endast 8 månader kvar nu vänner!  ♥

Kommentarer
Postat av: edvin

pff, IB2 drar till Rhodos innan balen så det blir vi som blir negerklassen ;)

2008-10-15 @ 10:46:30
Postat av: julia,

haha bra agerat bakom ratten ;)

men du är söt ändå!!! <3

2008-10-15 @ 16:12:51
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback