Ge mig lite lugnande

Ännu en måndag och vem gillar egentligen dom?

Igår åt jag och la familia middag på Jensens. Trotts lite små eldsvådor och dryga servitörer var det helmysigt!

Så till dagens problem som stavas ARRIVA. Efter att väntat i 30 min på en ettanbuss som SKA komma varje tionde minut får jag lagom krupp. Eftersom jag har en sådan där dag då man stör sig på allt och alla bestämmer jag mig för att skälla lite på busschaffören:
- Alltså vad är det egentligen för fel på erat bussföretag?, arg Frida.
- Öhh vaa? Vadå?
- Japp precis?
- Öh ahh nee det vara facket och så som göra så allt skita sig. Nu stämpla.

Om buss chafförerna lär sig svenska och kan läsa sina tider så! Okej jag lovar att lugna ner mig snart...

Förresten har ni missat att jag och nina är på reklam på bussarna? :P

Ikväll väntar plugg,plugg,plugg, studentmössebeställning och förhoppningsvis OTH med BJ hos älskling. Men först fysträning. :)

Ciao bellas ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

tagga ner!:P är oth å bj one tree hill+ ben and jerry eller?;)

2008-10-20 @ 21:02:19
Postat av: julia,

jag saknar dig vännen. tomt att inte träffa dig!

2008-10-20 @ 22:33:15
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Grundis

Saknar dig massa med julie! Vi måste ses snart!

2008-10-21 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback