Nostalgi

Jag glömde ju det viktigaste. Till mina äldsta barndomsvänner och framförallt till Becca som har tjatat i så många år: Jag har äntligen hittat Sclub7-videon på oss!!

För alla som inte fattar alls vad jag snackar om så kommer här berättelsen om 7 fjärdeklassare: Vi var det coolaste gänget i stan. Malin, Becca, Elli & Jag med våra tre "pojkvänner" då alltså. Under en hel sommar övade vi in en koreografi till Bring it alla back med S club 7. Vi siktade på att nå ända till det ballaste programmet på den tiden,  Småstjärnorna. Någonstans föll det och vi fick nöja oss med en solklar förstaplats i Torpaskolans inte fullt så spektakulära motsvarighet. Åh jag minns hur arga vi var när det faktiskt var med en Sclub7 grupp på Småstjärnorna. Dom där amatörerna hade tagit vår plats! Vi var ju så mycket bättre, vi i vår Sclub7-klan...

Vilka tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback