Hästpiskan

Igårkväll blev jag jagad av en långhårig man med en hästpiska i handen. Klockan var runt elva och jag skulle cykla till min prins och sova. Så ser jag äcklet gå och snärta med nått på konsums parkering. Först när jag kommer närmre ser jag att han håller en piska i handen. Han börjar småspringa efter mig och snart har jag honom 50 meter bakom. Jag cyklar fort som bara den, kastar mig av cykeln och springer 5 våningar upp innan jag kommer fram till S lägenhet. Det tog en lång tid innan min puls var normal igen vill jag lova! S går ner och slänger soper och hör 2 tjejer skrika lite längre bort.. samma väg som jag cyklat 1 min tidigare. Torpa är inte längre en plats där jag vågar gå ensam...


Jag älskar listor. Det får mig att lugna ner mig, när jag vet att jag har mycket att göra.
Dagens TO-DO-LIST:
♥ Betala Aiya Napa-resan                                                                                        
♥ Hämta ut Gavinbiljetterna!! :D
♥ Lämna tillbaka ett linne
♥ Besöka kooperativet olja                                              
♥ Göra en marknadsobservation (åt mitt förhoppningsvis nya jobb) ! :)
♥ Packa till Köpenhamn, Bryssel & Stockholm
♥ Fysträning med damlaget                                                                                       
♥ Date med Tutti&Angie

Hoppas att ni inte får det lika stressigt som jag vänner. Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback