Den galna kaptenen

Ibland blir inte livet redigt som man tänkt sig är allt jag har att säga. Nu blir det Köpenhamn och strosa i staden på tisdag morgon istället och sen vidare direkt till Bryssel :) Inte helt fel de heller!

Vi är vidare i Junior-SM! Uppstigning klockan 6, (och tacka gud att klockan fortfarande va 7 i huvvet) och matchstart mot Eksjö i Eksjö några timmar senare. Vi förlorade med 1 boll vilket är det värsta som finns. Alla lagen vann till slut en match var, men vi gick vidare på målskillnad. Bra jobbat tjejer! :)

Här har ni förövrigt ett väldigt sevärt klipp på en galen kapten som råkar vara min farbror Denny! Vi är alla lika dana vi Grundströmare. Enjoy!



Nu längtar jag till tisdag! ♥

Kommentarer
Postat av: carrö

HAHAHHAHHAHA, jag diggar din farbror! ;)

2008-10-26 @ 22:30:37
URL: http://ohrstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback