Varför rubrik?

Lite småseg uppdate men vad gör väll det?

Gårkvällen spenderades först med älskling plus emma&sebbe av en slump :) Mysfika på Vasas
Sen blev det träning med dom rosa giganterna. Fick reda på att den ödesdigra matchen mot Cyrus är inställd på lördag. Tydligen ville ni grön-gula jäklarna inte spela i C-hallen?

Idag stod det Religionsdag på schemat. Hare Krishna, humanister bla bla bla. Listan kan göras ganska så mycket längre. En, fyra, fem är okej men efter den sjätte religionen vart det lite väl tjötigt. Men klaga ska man inte göra för imorron är det fredag och som jag har längtat! Jag och syster har hakat på Tuttis beteende= att inte äta något gott alls mer än max en gång i veckan. Imon åker familjen Grundström till släkten i Vetlanda och vi tänkte passapå att ta vår " Fläskisdag" då. JÄS! 
 
Nej nu har jag undvikt mitt idrottsarbete tillräckligt. Inlämning 8.00 imorgon och inte gör sig arbetet självt.


Kisses and hugs/ F

Kommentarer
Postat av: Tutti

men va trevligt att vi blir fler ;) haha <33

2008-11-21 @ 17:32:01
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: filippa

dom ställde in den för att dom inte har någon målvakt faktiskt, dom har ju bara en till två lag ;) men fett surt ändå!

2008-11-22 @ 17:48:51
Postat av: karin

nemen frida, ser man på vad kul, jag visste ju inte att du hade en heller! nu blir det till att börja läsa minsann ;) ja klart du ska se den, det är ett måste! :D

2008-11-23 @ 22:39:50
URL: http://beerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback